I Solen lyser alltid på mig I




En skit bra låt som verkligen får mig att tänka på sommaren :)
Får inte denna svängiga trudelutt dig att bli på bättre humör?
Haha, skrattretande bra om jag får uttrycka mina känslor.



Har tillbringat större delen av dagen i Upplands väsby.
Var där med far och arbetade.
 Aktiva dagar är det numera. Men absolut inget som jag klagar på. Tvårtom, gillar detta arbete mycket just nu. Man går och donar i sin egen takt till musik strömmande från mobiltelefonen, Inget större anvar vilandes på sina axlar vilket jag föredrar just nu.. Gravid och seg i huvudet som man är.



Barnen befinner just nu på fotbollsplanen alldeles på baksidan om huset och sysselsätter sig med diverse saker.
Jossan och Jerry cyklar och leker medans Tyra tränar stenhårt på sin kommande fotbollskarriär.
F*n det är nästan så man saknar fotbollen själv. Eller inte nästan. Jag gör´t.
Andreas som också är en gammal fotbollslirare (och fotbollstränare) Var nyss ute och spelade han med.
Det ska även tilläggas att han kom in med leriga byxor, vilket betyder att han presterat strålande :) Barnen kom dock in med rena kläder vilket kan betyda att dom spelat fegt eller att A klantat??
Hur som helst så har dom haft skoj =o)


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0