I Skum I

Solig dag! Hittills iallafall!

Mår konstigt idag! Mår illa och känner ingen aptit! Hör väl ihop förstår jag!
Kidzen är också lite skumma i magen men dom äre full fart på endå! Detta skulle ju kunna bero på allt j*vla godis som man proppat i sig under denna påsk! Har väl ätit ungeför för ett år framåt (minst)
Fast om jag känner mig själv rätt så kommer jag att sitta klistrad i skålen igen till helgen!

Jag är dock grymt leds på att må illa nu men vad ska man gö?? Nothing.

Var hos älskade papsen igår!
Fick skitgod mat. Hel grillad fläskfilé, klyftpotatis och pappas kantarellsås! Mums.
Fick även träffa söta M och faster asta.. Näe, Erika heter hon jö!

The man in this house var väldigt sur igår.. Han vaknade till en mindra kaos.. Ungarna hade väl vänt upp och- ned på hela lyan, men så kan de gå när man råkar sova lite länge!
Så det blev bara jag och ungarna som åkte till far..
Men trevligt var det iallafall!!

(love you A)

Nu ska jag ut och njuta av solen, har nyligen fixat rabatten..


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0