I Lördagsgodis I

Woaa, vad skönt!!

Inleder dagens inlägg så.. Eftersom det är precis så jag känner!! Vart ute och njutit hela dagen..
Tog även en cykeltur till svärmor idag med kidzen.. Har u inte cyklat sen förra året så jag var ju tvungen att prova..

Andreas sysselsatte sig med cykelservice 90% av tiden vi var där.. Precis som det stått och rasat ihop under vintern..
Nu går det så lätt för ungarna att cykla att dom knappt märker av att dom cyklar ? :/
Upptäckte till min förvåning på Gunillas tremometer att det var hela 17 grader i skuggan!! Helt galet??

Det är Lördag vilket betydar att det är helg och på helgen får man äta massa gott, jag har redan inlett med att äta ost och kex. Satt mig på baksidan och tröck i mig diverse delikatesser och bläddrade i en katalog. Freedom gott folk!

Ur högtalarna strömmar just nu Per Gessle. Det är väl ändå sommarmusik?? Precis som Ted Gärdstad och Lars Winnerbäck..

Nu ska jag sätta mig ner och njuta till barnens skratt på cyklarna utanför..





Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0