I Glad påsk I




Idag är det skärtosrdag! Vilket betyder flera saker!
*Det är påsk
*Det är läge för påskkärringar att ge sig ut.
*Våren har börjat!
För mig börjar våren på riktigt vid påsk. Inledningen är ju inte heller helt fel eftersom den är fylld av underbart GODIS! Mhh. I love it!
Påsken kommer vi tillbringa på diverse olika ställen.
Blir förhoppningsvis en resa till min faster, samt ett besök hos svärmor plus att min kära mor och hennes älskade kommer över idag på lite grllining. Inte utfrågning i form av mobbning utan matlagning.

Snart ska familjen påbörja en stor städning. Shit, vad skitigt det bli den här årstiden!! Hela hallen är konstant lerig och grusig. Plus alla jäkla pälsbollar som ligger everywere!
Tacka vet jag dammsugaren.


Nu återstår det bara att säga; Glad påsk


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0