I 1:a April I

Försöker innerligt komma på något bra sätt att lura min kära pojkvän idag?! Hm, måste vara något bra!
Skit fint väder är det ju också :) Såå skönt.

Idag fyller min älskade morfar 74 år.
Andreas sa att han trodde att morfar inte alls fyller år idag utan att han har lurat oss i alla år!

Nu ska jag alltså försöka lista ut något att köpa till morfar. Nåt tips kanske?
Kommer nog på något bra. Hm..
Det blir alltså middags och- tårtkalas för oss ikväll :)

Var och lämna barnen på dagis imrose. J var lite skeptisk eftersom dom skulle ut i skogen, men han såg mer betryggad ut när han fick reda på att personalen skulle följa med.
Och väl inne på plats när det var avskedsdags så dök Andreas upp och dessutom i sin arbetsbil vilket fick Jerry att tänka helt andra tankar, nu kunde han ju skryta lite för polarna istället :)



På söndag ska jag och mamma på bröllopsmässa. Ska bli jätte roligt!
Blir väl förhoppningsvis bröllop på schemat nästa sommar.
Barnen kommer att tillbringa några timmar med farmor på söndag, hon ville ta med dom på bio och hur kul tycker dom inte att det ska bli :)

Nu ska jag sätta mig och titta på lite OTH!

Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: sis

mysigt inlägg.

vad kul att ni också ska dit ikväll.

är jätteförskyld, dock ;o inte kul.

ses ikväll <3

2009-04-01 @ 13:39:33
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0