I Titanic I


Jag och Andreas låg och kollade på Titanic igår.
Det som förvånar mig är hur man efter att ha sett en film så många gånger fortfarande tycka att den är spännande. Man vet precis hur den slutar men man kan inte sluta tvivla iallafall.
En mycket bra film är det. Även om jag har sett den tusen gånger så var den bäst tillsammans med Andreas.
Han är så underbart go. Älskar att kolla på film med honom, han är lika känslig som jag.
Mysgubben min...
Var länge sedan det gjordes någon rktig bra film.
Efter Titanic måste det varit Saqan om ringen.
Dom var också grymt, verkligen skitbra.




Måste se dom igen.

Gårdagen i sin helhet då?
Jo, jag och mina söta barn mööös hela morgonen.
smskrigade med fördelsedagsbarnet (inte krig,krig utan fina sms)
Vi åt iallafall frukost, Jag satt på datorn och musik som vanligt,
Tog en dusch, gjorde lunch till kidzen.
Gick ut en sväng
Sen kom Andreas och jossan hem.
Det skulle grejas massa. Ni vet, man springer fram och tillbaka i hela bostaden utan att veta vad man egentligen gör, börjar med en sak men slutför den inte eftersom man sett något annat som också skulle göras.
Jag tog iallafall bilen till mamsen som är i Hassela och kollar på jobb och hus. Skulle släppa in lillkatten och passade på att ringa några samtal.
Måste komma ohåg att ringa försäkringskassan idag. påminn mig om det!
Vi firade iallafall Andreas hemma hos hans mamma. Jag körde dit honom, åkte och fixa presenten och köpte jättefina rosor,( löjligt kär i röda rosor :)
Barnen fick pizza av Gunilla. Hon vet vad dom vill ha :)
Vi andra började äta smörgåstårta.
Jag, Sandra, Lasse, Bruno och Gunilla var dom som slog ner rövarana först för att ta oskulden på tårtan. grymt god, Gunilla, bra där :)

Appropå Lasse så fick Andreas en speciell present av honom, det stod att den var lika mycket till mig och det får man väl hoppas :)
Det var iallafall en klona willy (stavning?)
För alla er som inte vet var det är så ska jag berätta.
Haha.. Helt stört är det iallafall.
Man kopierar sin egen snopp genom att stoppa den i nån deg vid erigerat tillstånd och sedan fyllar man den med något.
hur som helst blir det alltså en lika kuk som Andreas redan har fast ensamstående och självlysnade (samt  med vibrerande funktioner)
Bra att ha med på semestern kanske :)
Men fatta, alltså var ska man ha den där? i Garderoben? Inte bara att ungarana hittar en dildo om dom hittar den utan en kopierad "pappasnopp"
Nej, nu lär jag hjälpa Tyra med spelet, hon har lirat xbox sen igår så hon får väl fyrkantiga ögon snart :)
Jerry står och headbangar till Nightwish (sjukt kul att titta på)
Ha en bra dag!


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0