I Så kuuul I


Alltså, jag har alldrig skrattat så mycket i hela mitt liv sammanlagt som jag har gjort de senaste månaderna.
Andreas är inte bara underbar utan även jätte rolig. Skrattar fan tills jag gråter minst en gång om dagen. Vi skrattar typ jämt.
Ett exempel var ju idag när vi var inne på en affär i tierp (Andreas hade fått ett prsentkort i present) I affären finns allt från brödrost till leksaker.
Vi hade ingen aning om vad vi skulle köpa men gick igenom alla hyllor typ 100 gånger.
hur som helst (gud vad jag skriver det ofta) så gick vi förbi massa fonduesett och Andreas säger: här har vi såna där dopp-i-grytan-grejer.
Skitkul tycker jag som garvar mig genom rästen av butiken.

Åh, vi har julpysslat idag.
När vi var på RUSTA så köpte vi ett sett med gör-dina-egna-julkort
Var meningen till barnen men jag och Andreas öppnade det och en varsin öl så tyst och fint medans barnen lekte.
Dom fick så klart också vara med tillslut och vi fick ihop en massa fiiina :) Så seriösa också!! Alltyså helt allvarligt vi lag verkligen ner blod, svett och tårar på dom där korten (åtminstone jag och Andreas)

Jag är så glad att jag hittat honom, vi har så sjukt kul tillsammans jämt!
Nu har han somnat efter att kört nån jäkla ramsa med sig själv ett bra jävla tag!
Den gick ut på att fortsätta en menin  med det sista ordet i den innan,
Det började med att undra varför kram hette kranm och inget annat. Sen vart det typ;
Kram är skönt, skönt är bekvämt, bekvämt är bra, bra är jag, jag är andreas.. Sen höll han på så där tills ordet igen kom upp hela tiden...
haha.

Här är en annan skrattgrej :)



Kommentarer
Postat av: sis

haha , dopp i grytan grejer.

han är roolig :D

2008-12-18 @ 20:36:13
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0