I Ny blogg I

Okej. Första inlägget på min nya blogg.
Det kommer att fortsätta som vanligt men var tyvärr tvungen att byta  men orkar inte ta upp varför. Så patiskt att jag inte ens tänker skriva om det.

Nu är vi hemma hos min pappa, jag, Andreas och barnen.
Har ätit grymt god middag.
Pappa bjöd på helstekt fläskfilé späckad med salami och soltorkade tomater. Till serverades bandspagetti och en jättegod sås. Mummms.

Om flytten
Vi kommer att bo hos pappa tills vi hittar en bostad som verkligen passar oss (förhoppningsvis ett hus)
Jag ska hem till Krylbo och greja det sista med skolan. Prata med lärarna om distansläsandet (:
Så vi flyttar hit så fort som möjligt.

Nu ska jag vara social med min familj!
Ha en underbar Lördag!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Första inlägget kommenterat av mig...=) Pöss

2008-12-06 @ 18:24:22
URL: http://mickanmickans.blogg.se/
Postat av: Mickan

Föresten så lät middagen jättegod, det var DET jag skulle skriva..asg

2008-12-06 @ 18:24:53
URL: http://mickanmickans.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh vad bra att ni kan bo där så länge :)

hoppas verkligen ni hittar ett drömhus. nära mig såklart (a)

älskar dig syster!

ses ikväll <3

(älskar att skriva så:)

2008-12-07 @ 16:29:16
Postat av: syster

gud vad bra att ni får bo hos pappa så länge :D

hoppas verkligen att ni hittar erat dröm-hus senare.

vi ses ikväll gumman! (älskar att skriva så:)

2008-12-07 @ 17:06:08
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0