I Kryssat I



Börjar med att lägga in den sjukt bra låten som verkligen kommer att förknippas med kryssningen i Torsdags.
Toklyssna på denna låt men den är fortfarande lika skön..

Vi åkte till Krylbo runt kl 18 i onsdags. Fick besök av Stefan redan då så det vart sova sked den natten :)
Runt halv 9 vaknade jag (för tionde gången) av att stefan sa mitt namn. Var det inte för kallt inne så var det nåt teveprogram eller nåt om dosan. Men halv 9 skulle klockan ringa och stefan som typ vart vaken hela natten orka inte vänta på oss längre så någon minut innan klockan ringde så börja han att gorma :)
Vi ä´åkte med bussen vid 12 från Avesta. Tog ett par cider och käka massa som vanligt.
Framme vid placet där man checkar in var vi typ först. Inte så jävla konstigt med tanke på att man var tvungen att stanna där inne till båtfan kom och det var 2 timmat senare!! Ingen anna var väl så dum att vilja sitta 2 timmar på ett café med svindyra smörgåsar och folköl för 30 spänn styck heller?! Utom vi förstås. Ingen lyssna ju på mig som vanligt (:
Vi kom iallafall på. Då i princip nyktert tillstånd. Kände hur äckligt båten luktade.. BLÄ. Alltid gått på den där onykter.
Men men. För 150 spänn ska man inte klaga (:
Jag och sis bytte om.
Redo att gå till tax free.
Det gjorde vi.....På tok för tidigt IGEN.
Då vart det en stor stark och en jäger kan jag säga.
Behövdes lite rus för att fortsätta denna kväll.
Vi shoppa tillslut, Drog ner och klunka på rätt bra men lugnt måste jag säga.
Jag och syrran drog en sväng i all ensamhet. (så skönt)
Skörde en hel del måste gå och sno lite läppglans och parfym under resans gång :) So fun.. Var så kul när tantarna som jobbade där stod och blängde med deras sminkande trynen, tjocka vader i nylonstrumpbyxor och händerna bakor rygge för att inte kroppen skulle sjunka ihop. Man får prova, så är det och så vart det!!
Alla grabbar (18 år) fick en att kvävas och tänka tillbaka på hur det var när man söp tills man storkna på gymnasiet Usch!
Det vart en sjukt rolig kväll iallafall med grymt mycket dans och ätande..

Jag och Andreas åkte igen i Söndags, vart ju bjudna på julbordsresa med birca paradise, VIP resa som det så fint hette så fick vi världens mysigaste hytt,
Vi åt gott! Verklgen gott. och mycket! Har väl gått upp ett par kilo efter detta farande fram och tillbaks :)
Men det har vart trevligt.




Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0