I Julshopping I



Vart på ikea idag och handlat på oss lite. Bla saker till julgranen och en våningssäng till Tyra och Josefin

Nu håller min kära på att skruva ihop den. Vilken tur att han fått i sig snus innan (:
Hade nog blitt kaffeved av allt annars..

Dom senaste 24 timmarna har inte min Andreas vart sig själv, utan någon galen pms kossa
Jag säger bara, gör vad som helst med era män, men försök fan inte att få dom sluta med sitt nikotin.
Om du måste tänk på förljande;
1 Beställ iså fall en resa till dig själv och åk bort ett par veckor från första dagen han är utan.
2 Ha inte sovrummet så att grannarna har sitt sovrum mot erat då grannen sjunger karioke kl 23:00 på kvällarna.
3 Spela inte hockey  med xbox360 om du inte tänker låta honom vinna.
4 Ha inga barn hemma som man lätt retar sig på.
5 Ta inte upp ämnet om eran dåliga ekonomi.
6 Be inte om något, speiellt inte sex. Man blir bara deprimerad.

Idag kl 17:00 var vi på väg till Ikea och jag hade ledsnat på att sitta in tyst i bil. Eller tyst och tyst? Bredvid en suckande och något irriterad karl.
Det var då.
Jag bad honom stanna vid en mack och gick in och köpte snus åt honom.
Alldrig mer sa jag till han och gav han dosan. Du får aldrig mer prova sluta..

Nu är alltså allt som vanligt... Såååå skönt.
Snart ska vi ta in granen och pynta.

Imorn kväll åker jag, syrran och Almgren till Krylbo för på Toersag är det Åland för oss som gäller.
Kryssa loss som bara den och glömma vardagen för ett partyfyllt dygn! Gud, vad jag har längtat efter detta, efter att äntligen göra något kul med Sandra!

Och på söndag är det min och Andreas tur. Då åker vi och går upp några kilo i vikt eftersom vi ska frossa i Julens alla delikatesser.

Måste även tacka Sandra för hjälpen idag. (kommer bli skit bra gumman)
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: sis

haha skitbra inlägg ju!

2008-12-09 @ 21:19:03
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0