I Begär I

Idag har det visat sig ganska tydligt vad som händer när inte Andreaa inte fått snus på en dag.
Kan inte låte bli att skratta åt honom även om jag inte vill.
Är nog inte direkt rätt tillfälle att göra det heller (:
Man kan faktiskt känna igen sig. Men det är mycket roligare att se andra, skulle inte förvåna mig om han börjar gråta snart.
Känns som att se sig jsälv när man var gravid och hormonerna levde sitt eget liv.
Han är till och med arg när han sover.
Han somna på soffan efter jobebt och vaknade till typ 20 ggr och gapa åt nåt.
Kanske var dumt av mig att väcka honom över huvud taget men så tråkigt att sitta själv och äta.

Grrr.
hihi..
ska inte skratta för mycket, kanske får gömma mig ikväll??

Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0